Форум

написання ессе

 
Фото Надія Бабейкіна
написання ессе
Надія Бабейкіна - неділя, 18 квітень 2021, 18:04
 

Написання ессе

«Почуття часу та вміння його планувати»

Людина володіє певним «почуттям часу»: то відчуває швидкоплинність життя, то страждає від того, що час «застиг», іноді потрапляє «в ногу з часом», а деколи обганяє його або відстає Виходить що, розвиваючи, це загадкове «почуття часу», можна навчитися керувати часом власного життя на роботі і вдома, а отже і власною долею. Це стосується як кожної окремої особистості так і групи людей, може бути застосовано у структуруванні робочого часу всієї організації.

Секретарем судового засідання, працюю вже досить давно, тому постійно намагаюсь навчитись ощадливо і раціонально використовувати робочий час, постійно удосконалюю процес його планування, прагну бути організованим та цілеспрямованим працівником. Тому я завжди намагаюсь ефективно використовувати свій час.

Мій досвід свідчить про те, що збільшення витрат часу на планування приводить до скорочення часу на виконання та економії часу в цілому. Зрозуміло, що процес планування не повинен на довго затягуватись, тому як тоді не залишиться часу на виконання запланованої роботи, для розробки плану дня мені в середньому необхідно 20-30 хвилин.  Також, для досягненню цих цілей необхідно враховувати не лише свою роботу, а й роботу в команді: суддя + помічник + секретар судового засідання, планування роботи потрібно узгоджувати з планом роботи судді, а також суду.        

Планування своєї роботи досить часто починаю з визначення обсягу справ призначений на день, складаючи список судових засідань для оцінки обсягу майбутньої зайнятості часу, після чого з урахуванням  витрат робочого часу на судові засідання наявна можливість усвідомити повну картину завантаження. Після чого користуюсь системою Франкліна в рамках одного дня, де всі справи поділяю на першочергові – це справи в яких присутні будь-які строки та їх необхідно виконати негайно, другорядні – справи які треба зробити також швидко, але якщо ні, то нічого страшного якщо їх на день відкласти, та малозначимі - в яких не горять строки, та які можуть почекати пару днів. Після чого готую все необхідне для реалізації плану завчасно щоб потім не відволікатися, наводжу порядок на столі, не поспішаю, входжу в роботу плавно, роблю перерви, намагаюсь не відволікатись та зосередитись на виконанні завдання, якщо щось не виходить, не пригнічуюсь, перепочину, та почну знову, після закінчення робочого дня, прибираю все зі столу.

Потім впродовж усього дня керуюсь принципом бульдозера, виконую ту роботу, яку запланувала, уважно та впевнено, не відволікаючись, намагаюсь закінчити одну справу перш ніж перейти до іншої.

Після виконання складних справ, які я намагаюсь зробити в першій половині робочого дня, за порадою спеціалістів з тайм менеджменту, заохочую себе чимось приємним, а саме солодким, або прогулянкою на вулиці декілька хвилин.

Ефективне управління часом не лише дозволяє нам зробити свій робочий день продуктивнішим, а й знімає психологічні перевантаження, що виникають внаслідок браку часу і негативно впливають на продуктивність праці та задоволеність нею і собою!