Шановні слухачі!

Пропонуємо Вашій увазі дистанційний навчальний курс для суддів «Управління часом в суддівській діяльності», розроблений Національною школою суддів України, спільно з українсько–канадським проектом «Освіта суддів – для економічного розвитку». До створення матеріалів курсу були залучені досвідченні судді та науковці.

Під час навчання ми допоможемо Вам оволодіти новими методами і техніками ефективного управління часом (тайм-менеджменту). Ви ознайомитесь з основами тайм-менеджменту, навчитеся визначати «поглиначів Вашого часу» та боротись з ними, оволодієте основними методами раціонального використання часу, для підвищення ефективності роботи, набудете практичних навичок визначення цілей та їх досягнення, навчитеся планувати робочий час судді та делегувати повноваження.


Національна школа суддів України запрошує спеціалістів із забезпечення зв’язків зі ЗМІ (прес-секретарів) судів і відповідальних за зв’язки з ЗМІ працівників апаратів судів взяти участь у дистанційному навчальному курсі “Комунікації в судовій діяльності”.

Реєстрація слухачів та їх зарахування розпочнеться з 9.00 год. 22 лютого і триватиме до 9.00 год. 19 березня 2018 року.


Курс розроблений у  межах проекту Гарантування дотримання прав людини при здійсненні правосуддя» Координатора проектів ОБСЄ в Україніза фінансової підтримки Уряду Канади. Його метою є здобуття практичних навичок суддями загальної юрисдикції щодо забезпечення прав, гарантованих Конвенцією на стадії досудового розслідування у кримінальних справах. Велика увага приділяється практичній спрямованості курсу, а також актуальності висвітлених у курсі питань. У курс включено найбільш важливі у кримінальних справах для загальних суддів питання окремих положень Конвенції та Протоколів до неї, з огляду на що відповідно й було побудовано зміст курсу. Курс складається з 7 занять, загальною тривалістю 4 тижні.

Шановні судді!

Національною школою суддів України, спільно з українсько–канадським проектом «Освіта суддів – для економічного розвитку» розроблено дистанційний курс «Управління залою судового засідання». Створюючи  навчальний курс, судді та науковці ставили за мету як обмінятись досвідом з більш досвідченими колегами, так і поділитись своїми знаннями з тими, хто має відносно незначний стаж роботи на посаді судді. В листопаді– грудні 2016 року курс успішно апробований суддями загальних судів. Сертифікат Національної школи суддів України отримали 89 суддів.

Як уникнути переживання першого судового засідання? Як навчитись бути готовим до різних несподіванок у судовому засіданні? Як реагувати на некваліфіковану поведінку представників сторін та присутність засобів масової інформації? На ці та багато інших питань, які виникають у професійній діяльності судді , Ви знайдете відповідь на курсі дистанційного навчання «Управління залою судового засідання». 

Курс розроблено фахівцями Українського центру оцінювання якості освіти (УЦОЯО) з метою  навчання  осіб, які виявили бажання брати участь у процесі оцінювання якості (далі - рецензування) тестових завдань з метою наповнення банка завдань зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО).

Навчання здійснюється з метою теоретичної та практичної підготовки до самостійної роботи щодо рецензування тестових завдань.

Курс передбачає вивчення питань прикладного спрямування: розрізняти тести за цілями використання, розуміти основні характеристики якості тестів та тестових завдань, можливості використання комп’ютерних технологій при рецензуванні, проведенні і опрацюванні результатів тестування, інтерпретувати результати тестування, знати методику проведення рецензування тестових завдань різних типів та форм.


Курс розроблено фахівцями Українського центру оцінювання якості освіти (УЦОЯО) з метою навчання  осіб, які виявили бажання брати участь у створенні тестових завдань з метою наповнення банка завдань зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО).

Навчання здійснюється з метою теоретичної та практичної підготовки до самостійної роботи щодо створення тестових завдань.

Курс передбачає вивчення питань прикладного спрямування: розрізняти тести за цілями використання, розуміти основні характеристики якості тестів та тестових завдань і можливості використання комп’ютерних технологій при створенні, проведенні і опрацюванні результатів тестування, інтерпретувати результати тестування.